Thezziskriver

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Thea - 9 februari 2014 20:27

 

Ny häst på sso.

Ja..

:)

Ignorera bilden.

Inget att skriva om

Mst snart stänga av o dusha.

Mst på toa >_<

Men iaf..

MST VERKLIGEN

men aja

orka ;_;

Inget att skriva om, märks


/Deeeeeeeeeeeeeeeepp c:

Av Thea - 9 februari 2014 20:18

Om MIG.

1.Lätt för att gråta

2.Överreagerar för ALLT

3.Internet e som en värd med helt nya möjligheter för mig, då jag ser ut som ett troll irl.

4.Tycker jag sj är ful.

5.Tycker min egna röst låter konstig.

6.Blev kallad konstig, tråkig 2 gånger igår.

7.Gillar nästan all sorts musik utom rock.

8.Mitt mål e att växa förbi min mamma irl.

9.E en dålig förlorare på dataspel, endast.

10.Älskar all mat med potatis.NÄSTAN

Min kompis bad mig :)

Ja .

Ibland hatar jag mig sj, JA .

Presentation


Uttrycker mina egna känslor,ide'er,tankar,åsikter genom att skriva.Läs, du kanske kommer på andra tankar.Varning: Du kan få gapskratta.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Det bestämmer du :)
 Jag vet inte..
 Starstable!
 Moviestarplanet!
 Dig i ditt liv!
 Söta djur!
 Pikachu :D
 Mangas c:
 Vad du ritar c:
 Inget du suger D:
 Allt, du äger :D
 Jag vet inte
 Olika c:

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards