Thezziskriver

Alla inlägg under mars 2013

Av Thea - 9 mars 2013 08:35

Aa hej!

Jag är sur!._.!Mamma åt godis igår men inte jag!Jag missa det!  OMG liksom -.-" Aa men åter till bloggisen!




Dagens mspare:Marcus 11222


Dagens ssare:Angelica starcamp!

Haha ssare xD


Ja men iallafall hej på dig du!Du läser visst detta nu??Men va kul då!


Det var så längesedan D: Jag har bara lust nu!:   Så känns mycket bättre nu!


Men bloggar kanske mer sen..Hejdå:D

Av Thea - 6 mars 2013 22:04

Är det bara jag?Eller är det konstigt?Jag tog de här bilderna för nån dag sedan..     Kolla!0 har sett den!Och den som gjort filmen har fått 45.587 starcoins för att folk har sett den!:O Är det lagg?Eller är jag knäpp??Stryk knäpp-.-Knäpp!Så!xD



Angel!Vadå clown?Du var ju ur snygg xD



Jag sminkar dig igen nu xD



  Snyggare nu då?xD aja tjaoooooooooooooooo!



//Thea!

Av Thea - 6 mars 2013 14:41

Angel, ja du!Tack!Du påminde mig-.-"

Ja, du har tydligen märkt att jag är seg på att blogga!  Jag är så besviken på mig själv!XD nejdå!



Nu kör vi!



Dagens mspare:Dis

Aa bara säger det nu :D Det blir samma imorn;)


Angelica starcamp ska jag sminka xD nu ska vi se här:


  Va fin hon blev xD


aja tjao c:

Presentation


Uttrycker mina egna känslor,ide'er,tankar,åsikter genom att skriva.Läs, du kanske kommer på andra tankar.Varning: Du kan få gapskratta.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Det bestämmer du :)
 Jag vet inte..
 Starstable!
 Moviestarplanet!
 Dig i ditt liv!
 Söta djur!
 Pikachu :D
 Mangas c:
 Vad du ritar c:
 Inget du suger D:
 Allt, du äger :D
 Jag vet inte
 Olika c:

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards