Thezziskriver

Alla inlägg under december 2013

Av Thea - 26 december 2013 23:30

Altså jag vet att vissa av er kanske tänker "Nemen wow misslisibell har väll ngra hundra tusen varje dag, besökare på sin blogg, o du har 9?HAHAHAH" Men det e faktiskt välldigt speciellt för mig!För ja..Jag e ju den tysta..Blivit kallad tystlåten ;_; Tack, det minns jag väl.Men jag e ju inte så tyst, ag har egna åsikter hela tiden men jag säger dem bara aldrig.För jag är rädd, att de andra ska reta mig för vad jag tkr.Jag vågar aldrig prata rätt ut i klassrummet för det känns fel.Får dåligt savete o blir deppig för varje liten småsak.Kan börja gråta utan att jag vill, så om ja säger typ "Låt mig bar ava en stund" eller typ "Jag kan inte ro för det" så menar jag det, jag kan lixom inte..styra..o.o Men ja ngn ja känner kollar kanske denna blogg, om ja t.e.x tänker på ngt.Kan ja börja gråta o.o Händer mest när ja e själv o har först märkt nu att jag gråter lätt.Altså ibland kan ja intala mig sj "Jag är så ensam , bla bla bla" O börja gråta, 3 min senare sitter ja o spelar ngt o ser ut som vanligt.Så..o.o Ja..

Men altså kan ni fatta!?9 st på denna lilla blogg,,Idag vart det 4 ;D

VI MST FIRA MED EN BILD!EN SNYGG EN!

  Oj det var inte den ja tänkte men..den va så lockande C: xD


  Min ganska nya häst DragonFlame.Draken 8D Iallafall xD



Men tack såååå sjukt sjukt mycket för att några vill läsa denna blogg!Tack! <3


//Ni vet vem <3


Av Thea - 24 december 2013 11:49

Det är jul liksom?Ingen julkänsla alls!Ingen snö det bara regnar här jag bor..-.-

DUMMA MODER..JORD VAR DET VA?O.O

eller.. vädret..Jaja hursomhelst!

Vi har överlevt detta år också.Helt otroligt ;D

Jag vet jag vet min header osv är ful xD men ska ändra bloggen HELT NU!

;D Aja men en sak till..

Har ni täkt på att man säger GOD jul?Men har ngn ens smakat?Ja menar den kanske inte är så god som alla

tror.Den kanske t.o.m är äcklig?o.O

//Thezzi

Av Thea - 21 december 2013 22:25

Detta inlägg är nu redigerat.Ni behöver inte fälla ngn komentar om det som det var, det e utrett nu!

Av Thea - 15 december 2013 12:15

Hej hej ursäkta det kmr komma dåligt tagna bilder xD men ja jsg har målat...målat av denna (fast inte gubben då): första gången ja blogggar via ipadmså venne om bilderna kmr upp men försöker xD o denna målade jag:

Av Thea - 2 december 2013 18:59

Ja hej nu har jag tänkt och det vore jätte kul o börja blogga igen om ngn ens läsr o.o men ja ja vet en som läser, min klasskamrat ._. Tack tack moi!Men ja hon fatta inte varför ja inte la upp ngt xD me iaf ja ska börja igen o ska försöka komma ihåg!Hittade värsta grymma låten *-* Tack loi, (hon tipsa inte om den men hon såghunger games 2 häromdan) hon dela en spotify länk i skype o då va det hunger games då hitta ja denna ur grymma låt...


Så aa..den e så fin..tkr ja iaf ..

Men ja tänkte: vrf inte göra lite mysigt?o nu e det så att lilla jag ska änddra.HELA bloggen.Juligt o så..:D

Bra/dåligt?c:

xD ja men aa..Inte så många tittar in denna blogg men ja..har iaf 1/2/3 NÄSTAN varje dag..

Idag vart det 1 tror jag o.o men ja..jag kollade nyss när ja senast la upp ngt så aa vi vet vart det kom ifrån iaf..men igår va det också en kanske moi?Aa .. vi får väll veta..Ni kan gärna kommentera vilken ni e från spel verklighet om ni läser min blogg om ja skulle börja oftare o så..vart ni hitta bloggen om ngn tipsade eller så , ja ni förstår nog.Ni e inte dumma xD

tror jag o.e

xD

  God jul önskar er kattis <3


Presentation


Uttrycker mina egna känslor,ide'er,tankar,åsikter genom att skriva.Läs, du kanske kommer på andra tankar.Varning: Du kan få gapskratta.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Det bestämmer du :)
 Jag vet inte..
 Starstable!
 Moviestarplanet!
 Dig i ditt liv!
 Söta djur!
 Pikachu :D
 Mangas c:
 Vad du ritar c:
 Inget du suger D:
 Allt, du äger :D
 Jag vet inte
 Olika c:

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards