Thezziskriver

Alla inlägg under augusti 2013

c8

Av Thea - 29 augusti 2013 20:34

Mwihihihi ändrat igen 8D

Vet men det enda som e roligt me blogg ibland c8 O.O roligt att blogga men det lir så irriterande när man e lat D:<

D:

På headern kan ni också se mina nya hästar som e ponnys :3

Winterdream och Miniangel <3


<3 <3

:3 ses <3 ska spela sso nu <3

Av Thea - 28 augusti 2013 14:38

haha mer än en vecka sen ja skrev här xDDD

säkert alla har slutat läsa..  



O.O

dumma lilla thea :c

Slut skriva bara sådär.

  Ango om du läser detta, vad tkr du?:3


Ja jag blev nöjd iaf :P

Hon kör nu mera på färgen lila, den klär henne bra

:PP

GAHAHHAHA

ja menar, ett konstverks..

;3


Mwihihihi katten är vild 8D

Men imorrn kmr nytt tema i msp och ja o.o idag i sso och jaaaaaaaaaaa man kan inte logga in än >.<   

ÅÅ VILL LÅGGA IN O SE O.O

men aa ses c8


>.<

Av Thea - 19 augusti 2013 11:35

Dummma dumma mig att jag glömmer denna blogg hela tiden >.<

  

... Men aja...




  edigerade lite i paint :3 blev ite så bra men..Det ska se ut som att det är djupare än det egentkligen är :/


      Originalet av den jag redigerade..

  :) aja men ses!


._.

Av Thea - 17 augusti 2013 18:24

Msp inlägg nu!


På msp e det en som hackar sig upp i level 25 på olika gubbar.Hans första var: Meteo01 nu har han fler..


Ja blir så himmla trött på sånthär!!!!

  



D:

Ango hemma imorrrn!!!! <3

o sorry att ja inte loggar ofta om ni vill det men aa ja glömmer :/ börjar skolan på onsdag också,,

Bråk varje dag blir det nog..som vanligt,,


ses..

Av Thea - 11 augusti 2013 23:29

Hej är just nu med min bästis millan.Vi spelar msp och hon gör film, jag rensar vänner :_:

jaja..

o.o

Av Thea - 8 augusti 2013 20:45

Tja.Glömt bort bloggen som vanligt xDDD hahaha o.o

  Vackra night.Men iallafall ._.

Nya ögon i msp, dock inga bilder ännu..

Å saknar ngo 3': Men aja..


Mhm..  


Men iaf ._.

Vart och shoppat idag :D

Nytt skal till min iphone 4   

Och en plupp till laddar hålet, klistermärke till knappen, massa toppar från kappahl (stav ._.)

Men aa ses då..

Av Thea - 3 augusti 2013 19:57

Hej jag är gad om jag får kommentarer oc frågor c:


Men iallafall idag just nu har jag ädrat utseendet på bloggen.Japp ses iaf

Av Thea - 3 augusti 2013 16:40

hahaha nu har jag glömmt bloggen igen men vet ni vrf??JO FÖR ATT ..

Jag har en blogg till..med emma (angel) ^^


emmis-kattis.bloggplatsen.se


Japp älskar den o det bästa är att vi skapat den tsm och delat med att göra utseendet..

men iaf kolla in våran blogg snälla det betyder mkt för mig.

oCH JA NI SOM STÖR ER PÅ ATT JA KANSKE INTE GÖR MÅNAG INLÄGG ELELR ATT JA SKRIVER STÖRIGA SAKER, strunta iatt läsa min blogg då?owo så svårt är det inte!!

Men snälla ^^ kommentera, fråga, rösta jag svarar på allt :)  


Men aja ses <3

nej juste!!

köpt ny häst i sso


Blueice 

  Aja ses <3


Presentation


Uttrycker mina egna känslor,ide'er,tankar,åsikter genom att skriva.Läs, du kanske kommer på andra tankar.Varning: Du kan få gapskratta.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Det bestämmer du :)
 Jag vet inte..
 Starstable!
 Moviestarplanet!
 Dig i ditt liv!
 Söta djur!
 Pikachu :D
 Mangas c:
 Vad du ritar c:
 Inget du suger D:
 Allt, du äger :D
 Jag vet inte
 Olika c:

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards