Thezziskriver

Alla inlägg under februari 2013

Av Thea - 26 februari 2013 20:44

Hejj!


Som vanligt..Glömmt bort att blogga:D

Nu ska jag skärpa mig!

Först vill jag bara säga, tack för allt en speciell vän har gjort för mig.Den personen heter Rebecca Westberg på Starstable.Hon är jätte snäll!Men tyvär ville hon inte bli på bild...Men nu e vi tysta om det!  Ja men ja hade riktigt kul med min ss BFF idag!Kolla:)





 

Vi började med en stooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor kram xD  



Sedan fortsatte jag med att zoooooooooooooooooooooooma hennes face xD


  Fint vaaaaaaaaaaaa!




Ja men iallafall vi hade riktigt kul!


    Fina vi är tillsammans!  Jaja nu ska ja logga in på ss!Tjao!Och glömm inte:Rebecca Westberg är en underbar vän <3<3<3<3<3<3Får se om ja får nån bild på henne..Hejdå!

Av Thea - 26 februari 2013 20:44

Hejj!


Som vanligt..Glömmt bort att blogga:D

Nu ska jag skärpa mig!

Först vill jag bara säga, tack för allt en speciell vän har gjort för mig.Den personen heter Rebecca Westberg på Starstable.Hon är jätte snäll!Men tyvär ville hon inte bli på bild...Men nu e vi tysta om det!  Ja men ja hade riktigt kul med min ss BFF idag!Kolla:)





 

Vi började med en stooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor kram xD  



Sedan fortsatte jag med att zoooooooooooooooooooooooma hennes face xD


  Fint vaaaaaaaaaaaa!




Ja men iallafall vi hade riktigt kul!


    Fina vi är tillsammans!  Jaja nu ska ja logga in på ss!Tjao!Och glömm inte:Rebecca Westberg är en underbar vän <3<3<3<3<3<3Får se om ja får nån bild på henne..Hejdå!

Presentation


Uttrycker mina egna känslor,ide'er,tankar,åsikter genom att skriva.Läs, du kanske kommer på andra tankar.Varning: Du kan få gapskratta.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Det bestämmer du :)
 Jag vet inte..
 Starstable!
 Moviestarplanet!
 Dig i ditt liv!
 Söta djur!
 Pikachu :D
 Mangas c:
 Vad du ritar c:
 Inget du suger D:
 Allt, du äger :D
 Jag vet inte
 Olika c:

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards