Thezziskriver

Alla inlägg under januari 2014

Av Thea - 30 januari 2014 16:39

Ja.

Återigen till detta viktiga ämne.

SAMMARBETE,LAGARBETE!

Åsikter är välldit viktiga i min värld.

Då jag passar på att uttrycka dem där jag vågar, i internet världen.

Men varför egentligen?

Jo, där kan ingen hacka på mig.

Ingen kan slå till mig för jag säger vad jag tycker, skratta åt mig.

Alla personer har känslor, men det tänker inte vissa på.

Vissa tycker det är kul att skada andra, förstöra för andra, säga dumma saker till andra.Men vad är det för kul me det?Att se en person gråta, lida.

I värsta fall i mobbning tar nåon livet av sig.Det vore väll inte så kul?Nej, nej det vore det inte.

Man har en chans på sig att leva, utnyttja inte den på att vara taskig.

Använd ditt liv till att vara snäll.




Sen en annan sak jag tänkt på.

Ja vill våga visa vad ja tycker!

Men hur ska jag våga?Jag menar, jag är inte blyg.Men jag vågar inte säga vad jag tycker.

Önskar det.:)

Men, allt man önskar går inte att få.

  





Puff.Ska ändra hela bloggen nu.c8 ses <3

Av Thea - 29 januari 2014 20:37

Återigen, tankarna till detta ämne, förstöra för andra.

Ni förstår inte "Återigen"? 

Jo på andra sociala medier har jag varit aktiv på detta välldigt viktiga ämne.

Även kallat mobbning, respekt, sammarbete.

Men först och främst till Madde.

 

Så mysigt att vara med sin gamla bästis för en gångs skull.Skriver jag fel, missar bokstäver.Försöker skriva detta så snabbt sommöjligt, vissa knappar lyder inte då o då.

Hursomhelst.

Verkligen saknat vissa minnen/stunder vi haft tsm.Minnen för livet!

Men återigen till ämnet.Det viktiga ämnet.Nu tar jag upp mina tankar kring detta snabbt.

:)

Varför villja förstöra för några andra?Vilja se andra få dåligt självförtroende, gråta?Få ont, bli illa behandlad?Jag tror knappast att de som gör andra illa på sånna vis vill att det händer dem.

Nej, knappast.

Precis.

Ni som gör det, tkr synd om er själva när det händer.

Men, ni ör ju likadant, ni tycker ju det e så roligt när det blir så för andra.GUD VA KUL!Du fick en tegelsten i huvet.

:)

Ja

Gud

Kul

!!

Nejmen vidare.

Blipp

Flipp

jag kommer av mig ständigt o.e

Hursomhelst.VAR SNÄLLA!SAMMARBETA!RESPEKTERA!


#stoppamobning

#respektera

#sägervadjagtycker

#ärlig

#viktigt

Av Thea - 25 januari 2014 15:38

Hehe nu e jag tbx..Hehe..Lat..Hehe..


Men iallafall.Nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva.

Ville bara sga att jag lever C8

Blopp

Blipp

Blubb

Ja kom av mig..Eh..

Juste..

eh..

Inget att prata om XD

Inget att skriva o.o

JO!

Målar.

Så!Men aa FÖRSÖKER måla en häst.Började med att jag skulle måla av min starthäst på sso men ah..tröttnade o gjorde den lite egen 8D XD o nej, det e ingen pegahörning.Än iallafall..Får väll se vad jag gör med den...

Men iallafall.

Altså jag vet inte vad jag ska skriva!-.-

Dumma trögtänkta hjärna ;3


Aja jag ska blogga när jag har kreativitet iaf.Bild på det jag målat kmr sen /Via ipad/

HIHI SEEEEEEES C:

Presentation


Uttrycker mina egna känslor,ide'er,tankar,åsikter genom att skriva.Läs, du kanske kommer på andra tankar.Varning: Du kan få gapskratta.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Det bestämmer du :)
 Jag vet inte..
 Starstable!
 Moviestarplanet!
 Dig i ditt liv!
 Söta djur!
 Pikachu :D
 Mangas c:
 Vad du ritar c:
 Inget du suger D:
 Allt, du äger :D
 Jag vet inte
 Olika c:

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards