Thezziskriver

Direktlänk till inlägg 30 mars 2014

Min fantastiska resa.:)

Av Thea - 30 mars 2014 20:19

Ja idag ska jag berätta om min fantastiska cykelresa!Som jag gjorde tillsammans med min bästis, Alva.

Ja LETS START!

Vi började direkt med när vi kom ut till cyklarna om vilket håll vi skulle cykla åt.

Senare cyklade vi bara..o.O Altså, hon svängde åt höger och jag följde efter.

Senare åkte vi till kina gymmet, där det var massa främlingar.

Då vi båda insåg att. främlingar, vi sticker.

Vi åkte till affären istället!

Köpte en varsin glass, dricka.(Onyttig.se)

Vi gick till affären 2 gånger (YES BABY) och köpte lite gott, hehe..

Jag minns inte om det var första eller andra gången vi var där som det stod en kille (en som går ute o dricker ständigt alkohol) Som jag skulle FÖRSÖKA smita förbi, och det gick ju..Ja...SUPERBRA!

det slutade med att han sa: JAAAAAAAAAAAPP!till mig o då sprang jag snabbt förbi i ren panik med tanken om att han skulle döda mig.(I'm so smart)

Då hon sedan skrattade åt mig för det..

Jepp..Senare cyklade vi till en lekpark!:D

Nu kommer ni nog gapskratta..

Vi satte oss på en såndär gunga med en på varje sida, och man studsar upp och ner?Jag väger mer men hon satt så hon blev tyngre, jag trycktes upp o nästan skrek: JAG FÅR ONT I SKREVET!

Just för att jag fick en pinne där (Typ, gungan skulle vara hästar, örat..Aj...)

Och det ramlade choklad från våra glassar.. (daim)

Hon råka luta sin mot "Hästens" öra..xD

Senare tappade jag mn glassbotten (buhuhu)

Och, wait for it..wait for it..HENNES GICK AV!HAHAHHAHAHAH

Hon grävde ner den i sanden och låtsades som ingenting..

Senare gick vi till gungorna, där vi satt i någon minut..Tills en ganska ung (Tror jag iallafall) Kille kom med ett pyttebarn.(Fina ord jag vet)

Pappan sa: Vill du gunga?I den stora gungan eller i den lilla gungan?

Då han bara ALLTID fick svar som: Aaah..

Som vanligt, stirrade det lilla barnet på mig...(Alla barn gör det..)

Och Alva började skratta, vilket får mig att gapskratta.

Sedan gick de och satte sig på "hästgungan" Som alva spilt choklad på där man sitter (smart) så jag började gapskratta för den kommer få choklad i baken.(Som Alva redan hade)

Jag hällde sedan ut lite dricka i sanden, så det såg ut som en katt kissat där och sa: DET SER UT SOM KATTPISS!

Jag är så fräsch..

Då gjorde hon likadant och började gapskratta.

Sedan åkte vi vidare till nästa lekpark.Där det inte var någon, men senare kom cirka 9 stycken..

Och som dem svärde!!!!!!

Och där la jag mig i kinagungan med Alva och skämde ut henne.

Altså jag nästan skrek: JAG ÄR ALVAS BÄSTIS!

Något sådant.

Sen när vi ska cykla därifrån, har mitt styre hamnat..UPPONER!

Min växel som ska sitta över styret, satt under..Man såg inte vilken växel man hade på.

Handbromsen, som ska vara under styret, Satt över styret.

Yey..

Den hade bara stått där!?Den var inte så innan!!!!!!

Aja inget mer att skriva om nu Ses c:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thea - 8 april 2014 20:41

Kollade min statistik för förra månaden. På några dagar var det.. Hela..8..besökare..   Känner mig hyperaktiv, ja.. Men iallafall.. Jag har börjat spamma Clara Alonso igen.:) Så det dröjer nog inte förren min design blir lite anolunda, om...

Av Thea - 16 mars 2014 09:54


Jag har helt enkelt blivit en älskare av en liten figur kallad Hatsune Miku. Jag tycker om alla Hatsune Mikus låtar (typ) Altså, det är inte den som sjunger..GAH DETHÄR BLEV FEL! Men altså, det är typ en animerad avatar.. Hatsune Miku:   ...

Av Thea - 26 februari 2014 10:30

Jag har tänk på en sak... Jag vill inte sluta bogga, xc Men jag har ändå inga läsare..vissa dagar 1, vissa dafgar 5, vissa dagar 0. Men jag vet ju aldrig vad jag ska blogga om.. Men när jag vet är det verkligen jättekul att skriva..Man kke ku...

Av Thea - 15 februari 2014 11:54

Jag slutar blogga. See you never again :) Kke. Får väll se hure blir...

Av Thea - 9 februari 2014 20:27


  Ny häst på sso. Ja.. :) Ignorera bilden. Inget att skriva om Mst snart stänga av o dusha. Mst på toa >_< Men iaf.. MST VERKLIGEN men aja orka ;_; Inget att skriva om, märks   /Deeeeeeeeeeeeeeeepp c: ...

Presentation


Uttrycker mina egna känslor,ide'er,tankar,åsikter genom att skriva.Läs, du kanske kommer på andra tankar.Varning: Du kan få gapskratta.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Det bestämmer du :)
 Jag vet inte..
 Starstable!
 Moviestarplanet!
 Dig i ditt liv!
 Söta djur!
 Pikachu :D
 Mangas c:
 Vad du ritar c:
 Inget du suger D:
 Allt, du äger :D
 Jag vet inte
 Olika c:

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards