Thezziskriver

Direktlänk till inlägg 16 mars 2014

Hatsune Miku, Momio

Av Thea - 16 mars 2014 09:54

Jag har helt enkelt blivit en älskare av en liten figur kallad Hatsune Miku.

Jag tycker om alla Hatsune Mikus låtar (typ)

Altså, det är inte den som sjunger..GAH DETHÄR BLEV FEL!

Men altså, det är typ en animerad avatar..

Hatsune Miku:

 

IN LOVE!

Altså nej men..Okej idag blir alting fel..

Men denna filur är då en japansk..sång...blå..dans..sak..O.o

Hursomhelst..

Denna filur heter då HATSUNE MIKU!

Okej det var nog lite för många gånger jag sa Hatsune Miku..

NU SA JA DET IGEN!





Vi byter ämne..

Det har kommit et nytt spel som heter Momio!

Det är mitt nya favoritspel på min Ipad och ja..jag har köpt upp ALLA 2000 diamanter man får i början..Hehehe..

Där heter jag: Kawaiicat

Ja ja vet, det va första dagen det kom, O JA VÄLJER KAWAIICAT!?

Vrf inte typ..

KawaiiPanda?Jag älskar ju liksom pandor..

Hursomhelst, märker nog alla att jag älskar att byta rad när jag skriver..Altså om jag ska skriva något till någon så består det ungefär såhär:

Hej vgd?

Jag har jätte tråkigt

Vill du göra något?

Vi kanske kan chatta?

Eller ska vi..



Osv Osv..

När det egentligen kan se ut:

Hej vgd?Jag har jätte tråkigt, du kanske vill göra något?Kanske chatta?Eller så kan vi..

Osv osv


Men dethär nya spelet..

Jag tror det hör ihop med GoSuperModel (tror det heter så, har det inte) (GSM iaf)

Men..

Ja..

MEN NU BYTER JAG RAD IGEN!!-.-

Vänta..

NU KOM JA PÅ EN IDE'

Okej först..nu ska jag beskriva 3 i klassen (de frågade om det i fredags o.e)


Alv: Snäll,fin person (MIN BFF) som inte säger så mycket i skolan..Men hemma kan hon skrika åt sin katt...HEHHEHEHE...hursomhelst..Hon är duktig i skolan..(What I Think)Eh..suger på dethär..hursomhelst.. 


Mill: Snäll,Söt person (MIN BFF) som kallar sina katter för babys..Ja, hon är lite tidig att ha barn, MEN!Katter är livet, Right millan?Hon är också duktig i skolan (I think)Hon har också 2 fåglar!!!En satte sig på mitt huve en gång..

Min reaktion av när den satt på mitt huve: BAJSA INTE!

Jag är inte rädd för den, men jag vill inte att den släpper "Bomber" på mig..


Julla:En tjej med hett temperament (PLEASE DON'T KILL ME)som älskar ett band som heter Skillet.

(för bonus poäng: Skillet är bäst, finns ingen bättre)Föresten ska jag döda henne, hon sprang in i mig på rasten bakifrån o skrek ngt med jullaboll (Miley cyrus låt fast med jullaboll)Så mina vita byxor...Ja det var ju halt o lerigt där..Så jag kastas fram, NER I LER/JORDEN!Och sedan fick jag stå ut på rasten, slöjden av att ha brun,gröna knäskålar.THANK YOU!(not)Och ja, hon svär ständigt..Pleaaaaaaaaaaaaase stop it!;_;


Ja du..

Sen va det detta jag tänkte på..

som ja va så smart och kom på

rader..rader..rader..

10 SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG

1.Jag älskar pandor..

2.Jag kan spamma en låt i timmar, sedan inte lyssna på den på någon månad, sedan hitta den nån månad efter och tycka det är världens bästa låt...(upprepas ofta)

3.Jag hatar färgerna Gul,Rosa.

4.Jag älskar att titta på Vloggare (t.ex Thebentish,Clara henry, Keyyo)

5.Jag älskar färgen mint grön.c:

6.Sover just nu på en madrass uppe i hallen (inte hallen man kmr in i huset vid)DÅ MAMMA O PAPPA SEGAR MED ATT GÖRA OM MITT RUM!

7.Jag tycker mer om kakor än godis.

8.Jag drog ut en tand 8 dagar innan min födelsedag (Min "present" från tandläkaren altså, önskar man kunde byta den presenten mot ngt annat)

9.Jag har 2 bästisar.(LOVE THEM)

10.Jag har fått hat på instagram (EN GÅNG).

(Den som gjorde det över var en idiot)

Men som tur tar jag inte åt mig!

Jag tycker det är sjukt onödigt att skriva hat till andra..

Hursomhelst..

Nu vart detta klart!<3

 
 
Ingen bild

Millan

16 mars 2014 10:49

Miku gillar typ nån slags grönsak glömt vad den heter…Min ide med skriva om 3 pers!Jag är Mill :D But my name is Emilia!

Thea

26 mars 2014 14:35

Ja jag vet vem du är!^^^Jepp din ide' c: Love ya o3o

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thea - 8 april 2014 20:41

Kollade min statistik för förra månaden. På några dagar var det.. Hela..8..besökare..   Känner mig hyperaktiv, ja.. Men iallafall.. Jag har börjat spamma Clara Alonso igen.:) Så det dröjer nog inte förren min design blir lite anolunda, om...

Av Thea - 30 mars 2014 20:19

Ja idag ska jag berätta om min fantastiska cykelresa!Som jag gjorde tillsammans med min bästis, Alva. Ja LETS START! Vi började direkt med när vi kom ut till cyklarna om vilket håll vi skulle cykla åt. Senare cyklade vi bara..o.O Altså, hon svä...

Av Thea - 26 februari 2014 10:30

Jag har tänk på en sak... Jag vill inte sluta bogga, xc Men jag har ändå inga läsare..vissa dagar 1, vissa dafgar 5, vissa dagar 0. Men jag vet ju aldrig vad jag ska blogga om.. Men när jag vet är det verkligen jättekul att skriva..Man kke ku...

Av Thea - 15 februari 2014 11:54

Jag slutar blogga. See you never again :) Kke. Får väll se hure blir...

Av Thea - 9 februari 2014 20:27


  Ny häst på sso. Ja.. :) Ignorera bilden. Inget att skriva om Mst snart stänga av o dusha. Mst på toa >_< Men iaf.. MST VERKLIGEN men aja orka ;_; Inget att skriva om, märks   /Deeeeeeeeeeeeeeeepp c: ...

Presentation


Uttrycker mina egna känslor,ide'er,tankar,åsikter genom att skriva.Läs, du kanske kommer på andra tankar.Varning: Du kan få gapskratta.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Det bestämmer du :)
 Jag vet inte..
 Starstable!
 Moviestarplanet!
 Dig i ditt liv!
 Söta djur!
 Pikachu :D
 Mangas c:
 Vad du ritar c:
 Inget du suger D:
 Allt, du äger :D
 Jag vet inte
 Olika c:

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards