Thezziskriver

Direktlänk till inlägg 26 december 2013

9 o.o

Av Thea - 26 december 2013 23:30

Altså jag vet att vissa av er kanske tänker "Nemen wow misslisibell har väll ngra hundra tusen varje dag, besökare på sin blogg, o du har 9?HAHAHAH" Men det e faktiskt välldigt speciellt för mig!För ja..Jag e ju den tysta..Blivit kallad tystlåten ;_; Tack, det minns jag väl.Men jag e ju inte så tyst, ag har egna åsikter hela tiden men jag säger dem bara aldrig.För jag är rädd, att de andra ska reta mig för vad jag tkr.Jag vågar aldrig prata rätt ut i klassrummet för det känns fel.Får dåligt savete o blir deppig för varje liten småsak.Kan börja gråta utan att jag vill, så om ja säger typ "Låt mig bar ava en stund" eller typ "Jag kan inte ro för det" så menar jag det, jag kan lixom inte..styra..o.o Men ja ngn ja känner kollar kanske denna blogg, om ja t.e.x tänker på ngt.Kan ja börja gråta o.o Händer mest när ja e själv o har först märkt nu att jag gråter lätt.Altså ibland kan ja intala mig sj "Jag är så ensam , bla bla bla" O börja gråta, 3 min senare sitter ja o spelar ngt o ser ut som vanligt.Så..o.o Ja..

Men altså kan ni fatta!?9 st på denna lilla blogg,,Idag vart det 4 ;D

VI MST FIRA MED EN BILD!EN SNYGG EN!

  Oj det var inte den ja tänkte men..den va så lockande C: xD


  Min ganska nya häst DragonFlame.Draken 8D Iallafall xD



Men tack såååå sjukt sjukt mycket för att några vill läsa denna blogg!Tack! <3


//Ni vet vem <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thea - 8 april 2014 20:41

Kollade min statistik för förra månaden. På några dagar var det.. Hela..8..besökare..   Känner mig hyperaktiv, ja.. Men iallafall.. Jag har börjat spamma Clara Alonso igen.:) Så det dröjer nog inte förren min design blir lite anolunda, om...

Av Thea - 30 mars 2014 20:19

Ja idag ska jag berätta om min fantastiska cykelresa!Som jag gjorde tillsammans med min bästis, Alva. Ja LETS START! Vi började direkt med när vi kom ut till cyklarna om vilket håll vi skulle cykla åt. Senare cyklade vi bara..o.O Altså, hon svä...

Av Thea - 16 mars 2014 09:54


Jag har helt enkelt blivit en älskare av en liten figur kallad Hatsune Miku. Jag tycker om alla Hatsune Mikus låtar (typ) Altså, det är inte den som sjunger..GAH DETHÄR BLEV FEL! Men altså, det är typ en animerad avatar.. Hatsune Miku:   ...

Av Thea - 26 februari 2014 10:30

Jag har tänk på en sak... Jag vill inte sluta bogga, xc Men jag har ändå inga läsare..vissa dagar 1, vissa dafgar 5, vissa dagar 0. Men jag vet ju aldrig vad jag ska blogga om.. Men när jag vet är det verkligen jättekul att skriva..Man kke ku...

Av Thea - 15 februari 2014 11:54

Jag slutar blogga. See you never again :) Kke. Får väll se hure blir...

Presentation


Uttrycker mina egna känslor,ide'er,tankar,åsikter genom att skriva.Läs, du kanske kommer på andra tankar.Varning: Du kan få gapskratta.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Det bestämmer du :)
 Jag vet inte..
 Starstable!
 Moviestarplanet!
 Dig i ditt liv!
 Söta djur!
 Pikachu :D
 Mangas c:
 Vad du ritar c:
 Inget du suger D:
 Allt, du äger :D
 Jag vet inte
 Olika c:

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards