Thezziskriver

Direktlänk till inlägg 29 januari 2014

Madde&Tankarna till detta viktiga ämne.

Av Thea - 29 januari 2014 20:37

Återigen, tankarna till detta ämne, förstöra för andra.

Ni förstår inte "Återigen"? 

Jo på andra sociala medier har jag varit aktiv på detta välldigt viktiga ämne.

Även kallat mobbning, respekt, sammarbete.

Men först och främst till Madde.

 

Så mysigt att vara med sin gamla bästis för en gångs skull.Skriver jag fel, missar bokstäver.Försöker skriva detta så snabbt sommöjligt, vissa knappar lyder inte då o då.

Hursomhelst.

Verkligen saknat vissa minnen/stunder vi haft tsm.Minnen för livet!

Men återigen till ämnet.Det viktiga ämnet.Nu tar jag upp mina tankar kring detta snabbt.

:)

Varför villja förstöra för några andra?Vilja se andra få dåligt självförtroende, gråta?Få ont, bli illa behandlad?Jag tror knappast att de som gör andra illa på sånna vis vill att det händer dem.

Nej, knappast.

Precis.

Ni som gör det, tkr synd om er själva när det händer.

Men, ni ör ju likadant, ni tycker ju det e så roligt när det blir så för andra.GUD VA KUL!Du fick en tegelsten i huvet.

:)

Ja

Gud

Kul

!!

Nejmen vidare.

Blipp

Flipp

jag kommer av mig ständigt o.e

Hursomhelst.VAR SNÄLLA!SAMMARBETA!RESPEKTERA!


#stoppamobning

#respektera

#sägervadjagtycker

#ärlig

#viktigt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thea - 8 april 2014 20:41

Kollade min statistik för förra månaden. På några dagar var det.. Hela..8..besökare..   Känner mig hyperaktiv, ja.. Men iallafall.. Jag har börjat spamma Clara Alonso igen.:) Så det dröjer nog inte förren min design blir lite anolunda, om...

Av Thea - 30 mars 2014 20:19

Ja idag ska jag berätta om min fantastiska cykelresa!Som jag gjorde tillsammans med min bästis, Alva. Ja LETS START! Vi började direkt med när vi kom ut till cyklarna om vilket håll vi skulle cykla åt. Senare cyklade vi bara..o.O Altså, hon svä...

Av Thea - 16 mars 2014 09:54


Jag har helt enkelt blivit en älskare av en liten figur kallad Hatsune Miku. Jag tycker om alla Hatsune Mikus låtar (typ) Altså, det är inte den som sjunger..GAH DETHÄR BLEV FEL! Men altså, det är typ en animerad avatar.. Hatsune Miku:   ...

Av Thea - 26 februari 2014 10:30

Jag har tänk på en sak... Jag vill inte sluta bogga, xc Men jag har ändå inga läsare..vissa dagar 1, vissa dafgar 5, vissa dagar 0. Men jag vet ju aldrig vad jag ska blogga om.. Men när jag vet är det verkligen jättekul att skriva..Man kke ku...

Av Thea - 15 februari 2014 11:54

Jag slutar blogga. See you never again :) Kke. Får väll se hure blir...

Presentation


Uttrycker mina egna känslor,ide'er,tankar,åsikter genom att skriva.Läs, du kanske kommer på andra tankar.Varning: Du kan få gapskratta.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Det bestämmer du :)
 Jag vet inte..
 Starstable!
 Moviestarplanet!
 Dig i ditt liv!
 Söta djur!
 Pikachu :D
 Mangas c:
 Vad du ritar c:
 Inget du suger D:
 Allt, du äger :D
 Jag vet inte
 Olika c:

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards