Thezziskriver

Alla inlägg under juli 2013

Av Thea - 28 juli 2013 23:58

Hej hej hej!

Nu har jag massor att berätta!:D


för det första är jag skötare åt min vän madelyn mountainlund i 3 veckor cx venne när hon kmr hem xD typ gått 3 veckor owo

för det andra så kmr angel hem inom kort tror jag <3


o för det tredje ville jg inget mer owo


tjao <3

Av Thea - 26 juli 2013 23:13

Sant sant jag e bäst på detta!

..

INGENTING!:D

jag e bäst på ingenting! wow wow wow plåta nu då   

Yey yey yey

men iallafall, ändrat utseedet på bloggen som ni kanske märkte.Fint?Skriv kommentarer snälla :_:

Please ja ber!Och frågor snälla..Jag vill ha ngt att svara på så att jag blir med pigg på dethära med bloggningen du vet, inget roligt utan nån kontakt med läsarna..   titta vad ja hitta XXDDDD

Fin smily O.O

  

Haha tänkte skriva ett långt inlägg nu när angel e bort..2 veckor..utan..angel..min..ängel..     


.. saknar henne så.. D':


Men iallafall vet ni vad ja har fåt..?

  YEAAAAAAAAAAAAAAH

äntkligen :_: väntat 22 dagar på det XD gissa om mamma var irriterad på mitt jat ^^


såg en bild på mig i min data o.o guh va fu ja e :_:

hehe c: ses <3


får inte lägga upp bilder på mig irl, annars skulle jag det!tror jag owo

Av Thea - 24 juli 2013 23:22

   XD så <3

Av Thea - 24 juli 2013 23:16

Haahahah XDDD

Nu sitter jag kl kvartöver 11 o spelar msp XD o kolla vad som händer!!!


  HAHAHA xD ja kan bli tsm me mig själv XD o det e jag ^^

  HAHAHA XD

Titta!!!  

Jag är online   

xDDDDDDDDD


Haha XD ska ändr amin disagn på bloggen :'/


ja har tröttnat XD den handlar ju om msp o sso drf måste den se ut som de!:D


Av Thea - 20 juli 2013 12:58

Japp här igen ._.

Med et stoooooooooort problem...

Vilken paintis ska ja köpa!?O.O

altså som vanligt frågar jag ulltuss..XD


 

#Svårt #välja O.O



mina första hashtags <3 <3 <3 <3

xD

Men aja.. vem!?Kommentera snäla innan jag dör :3 <3

c8

Av Thea - 14 juli 2013 13:44

Hej hej det var längesen sist!:D

En tjej jag ÄLSKAR på msp!

Jenifer597!

 

Jepp<3 där e hon :3 lika söt som vanligt!



Love u jenni c: <3



Av Thea - 12 juli 2013 11:46

glöm bort bloggen xD men aa vill inte blogga nu..

Av Thea - 11 juli 2013 19:52

Två nya bloggar nu c: en me molly o en me ango <3



mollis-kattis.bloggplatsen.se

emmis-kattis.bloggplatsen.se


c:


Presentation


Uttrycker mina egna känslor,ide'er,tankar,åsikter genom att skriva.Läs, du kanske kommer på andra tankar.Varning: Du kan få gapskratta.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Det bestämmer du :)
 Jag vet inte..
 Starstable!
 Moviestarplanet!
 Dig i ditt liv!
 Söta djur!
 Pikachu :D
 Mangas c:
 Vad du ritar c:
 Inget du suger D:
 Allt, du äger :D
 Jag vet inte
 Olika c:

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards