Thezziskriver

Alla inlägg under april 2014

Av Thea - 8 april 2014 20:41

Kollade min statistik för förra månaden.

På några dagar var det..

Hela..8..besökare..

  Känner mig hyperaktiv, ja..

Men iallafall..

Jag har börjat spamma Clara Alonso igen.:)

Så det dröjer nog inte förren min design blir lite anolunda, om ni fattar vad jag menar?c;

Clara Alonso Är Bäst..

Nejmen..

GAH INGET ATT SKRIVA I THINK.

Var bara helt uttråkad..o.o

C:

Men iallafall..

Förut skulle jag hoppa över en stor vattenpöl..

Jag klarade det, tills jag sedan när jag landade (perfekt) snubbla på en mosstuss.

Och det ledde till: 1.Ramlade nästan ner i vattenpölen. 2.Fick ont i foten 3.Gapskrattade åt mig själv medans min pappa stirrade på mig.

Så ja, det vart lyckat!

Ny favoritlåt också 8D

Kat Graham- Put your graffiti on me

LOVE IT!

cx

Jepp men min musikstil är ju lite anolunda så...

Ena dagen Sanna Nielsen, Sen kommer lite typ..Kapten röd tex. sen helt plötsligt Nightcore och nu, Kat graham..Ja..Men jag tror inte att så många gillar min musikstiil..

Jag gillar ju typ Sanna Nielsen, Ariana Grande, Kat Graham, Nightcore, Japansk.. (Hatsune Miku c;)

Liksom..Alva reagerar ju med att stirra på mig och säga: Okeeeeeeeeeeejj...

Som om hon tycker att jag är helt puckad eller är döv.

Jepp c;

LAWW JÅ ÄLVÄ!

Hursomhelst..

Inget att skriva just nu, om det händer något pinsamt i mitt liv kan jag skriva här :) Det kanske någon kan skratta åt iallafall..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Uttrycker mina egna känslor,ide'er,tankar,åsikter genom att skriva.Läs, du kanske kommer på andra tankar.Varning: Du kan få gapskratta.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Det bestämmer du :)
 Jag vet inte..
 Starstable!
 Moviestarplanet!
 Dig i ditt liv!
 Söta djur!
 Pikachu :D
 Mangas c:
 Vad du ritar c:
 Inget du suger D:
 Allt, du äger :D
 Jag vet inte
 Olika c:

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards