Thezziskriver

Alla inlägg under april 2013

Av Thea - 5 april 2013 11:46

Åh ._. Hade skrivit ett jätte längt inlägg nyss o när ja vaklar stängdes sidan ner ._. Jag får börja om!


Hej kolla vad jag h´gjort åt min BFF på SSO :) Angelica Starcamp!


  Är den fin? :3


Och jag fick en fin bild med mig och min gammla vän på <3 Lucy lightake på SSO


   Hon är så fin!Jag är den med helrött ._. Men ja.. Jag gillar inte färgen röd.. Så vrf e jag röd?Aja bry XD Men iallafall det kanske inte du som läser detta visst men jag har spelat TFM.TranceForMice.Och det har bara böjat funka på Mozilla Firefox och Google Chrome.Och såklart med min otur, har jag bara Internet Explorer ._. Min dumma otur x_x Ja nu förtiden så spelar jag mer SSO än MSP..Msp laggar ju 7-kt mkt!Irriterande o_o Men ser ni det?O.o Min häst Wildstar e det inte jag sitter på?NEPP!Detta är Firejumper min nya häst jag köpte i förrgår!Men aja jag ska gå in på Laggande MSP nu .:) O justeja! Följ denna blogg! Starstableangel.webs.se

Av Thea - 5 april 2013 11:31

Hej!


Jag  har bara tänk att visa vad jag har gjort åt min BFF!På Starstable altså.. :) Angelica Starcamp!


  Hihi :3 Ja och ja fick en bild på min gammla kompis Lucy Lightlake!


   Det är 2 hel schyssta tjejer!


Men aa.. Spelar mer sso än msp nu för tiden :S För MSP laddar 7-kt mkt!Oc h ja -.- Ni visste det inte tror ja men jag har spelat TFM TranceForMice  men nu måste man ha google chrome eller mozilla firefox -.- Och SÅKLART min otur har jag Internet Explorer.. Ja jag har också köpt en häst på sso.. Den ni ser ja sitter på på bilden xDD Jag är den som e typ hel röd O_O Vilket är konstigt för ja gillar typ inte fägen röd.Men ja..Det e väll bara så då O.O Tranci är slut för mig! O_O bara att ge upp!Aja pappa har ju nått TFM funkar på.. TROR JAG! O_o Pappas data e ju så seg så e bara på den när ja inte har nått internet ._. Som när det e hockey med FBK ._. När jag inte har nått internet.. Blir jag såhär:


  XDDDDDDDDDDDDDDDDDD Det är ju jag på bilden :3


Aja måste sluta <3 Följ denna hel Schyssta blogg! Angelicas :3 Starstableangel.webs.se

Av Thea - 3 april 2013 15:01

  så

Av Thea - 3 april 2013 14:52

   där e den:)

Presentation


Uttrycker mina egna känslor,ide'er,tankar,åsikter genom att skriva.Läs, du kanske kommer på andra tankar.Varning: Du kan få gapskratta.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Det bestämmer du :)
 Jag vet inte..
 Starstable!
 Moviestarplanet!
 Dig i ditt liv!
 Söta djur!
 Pikachu :D
 Mangas c:
 Vad du ritar c:
 Inget du suger D:
 Allt, du äger :D
 Jag vet inte
 Olika c:

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards