Thezziskriver

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Thea - 7 juli 2013 23:44

som rubriken säger, kommentera!Ställ frågor, skriv i kommentarer, svara i röstningar, i gästbok!:D

ville bara säga det!

Av Thea - 7 juli 2013 23:29

Hej :D

Snälla,snälla,snälla 8D

Hjälp Molly är bäst 1999 till level 19!:D

Hon är jtte snäll och lyssnar på mig..♥

Love u molly :3

Hon har ganska långt kvar tkr jag :3 Men inte hon, för hon siktar mot framtiden!Hon bryr sig inte om hindren på vägen, svåra som lätta :P

  

Lycka till molly! <3 <3 < 3 <3 <3

 

Vacker <3


Tack att du bryr dig om mig..

Nästan ingen gör det..

 


  Du det visste jag redan!XD'




ses <3


Av Thea - 7 juli 2013 22:55

Hehe hej!:D

Ändrat bloggen till pikachu ^^

Fint va? Jag bara tänkte i fredags: Hm.. söka på pikachu i google bilder..O DÄR! sötaste jag nåsin sett!


 

I are in love <3 <3 <3 <3 <3  

C:

söt va!?:D

<3 <3

Ska sluta med detdär: skriver utan att titta nu. :c

En störde sig på det...

Min bf när ja va liten :'c



Aja iaf c:

  '

Osann text..

Jag menar, vem bryr sig om mig liksom?

Åå ja älskar bloggar..Man kan skriva sina känslor.Man kan skrva vad som helst!

Mina känsor just nu:Vem bryr sig om mig egentkligen?..

Ja menar på msp..Ingen bryr sig om en där..De bryr sig bara om de i level 16 o högre..

:'c många svarar inte ens i chatten till mig..




Sovit över me min bff idag.. :3




Ango kmr inte va inne mkt D': kmr sakna henne!

Jätte mkt..


 

Till angel <3



Men aja ses <3

Spelar msp nu!

msp: rock katten

sso: Ida nightforest

insta: rockkatten

spela.se:kattis_hattis

panfu: snuttan123, snuttan888 (glömt lord till snuttan888 XD)

oloko: samma som panfu

club pinguin (stav): red berriezzz (venne 1 eller två r iaf :3)

eee..

topmodel: cloe-cat

eh O.O

nått mer..?

kik: rockkatten

snapchat: rock katten (tror ja XD)

hayday: rock katten (bondgården)

game center:rockkatten



c:


Presentation


Uttrycker mina egna känslor,ide'er,tankar,åsikter genom att skriva.Läs, du kanske kommer på andra tankar.Varning: Du kan få gapskratta.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Det bestämmer du :)
 Jag vet inte..
 Starstable!
 Moviestarplanet!
 Dig i ditt liv!
 Söta djur!
 Pikachu :D
 Mangas c:
 Vad du ritar c:
 Inget du suger D:
 Allt, du äger :D
 Jag vet inte
 Olika c:

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards