Thezziskriver

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Thea - 1 februari 2014 22:05

Yes yes here I am.

Äter godis.

Min fot har nyss vaknat.

Sprid min blogg.PLEASE

Känner mig...

Handbollig.

Var i 3 timmar o kollade när min kompis spelade handboll.

de vann med 25-0 och 13-6 

WOOOOOOOOOOOOOOOOW

hursomhelst

Vet inte vad ja ska skriva.o.e

Kom på ngt..DU ÖR BORT DIG THEA

kom igen nu då..

Gnugga skrivknölarna..

Men..Hursomhelst.Kollade på mello förut.

Ville att den sista låten skule gå vidare, tror den gjorde det.ville att den skulle gå vidare för att:1.Hon hade ett roligt efternamn C: 2.Låten var bra 3.Vill ha pepsi..

JUSTE, ja har pepsi c:

MWIHIHIHI MIIIIIIIIIIIIIIN!MIIIIIIN :DDDDDDD

Ngt mer?o.e Hehe..

Nepp...

såå..ses..o.e 

KOMMENTERA GÄRNA VEM DU HEJJADE PÅ I MELLO!:D


Presentation


Uttrycker mina egna känslor,ide'er,tankar,åsikter genom att skriva.Läs, du kanske kommer på andra tankar.Varning: Du kan få gapskratta.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Det bestämmer du :)
 Jag vet inte..
 Starstable!
 Moviestarplanet!
 Dig i ditt liv!
 Söta djur!
 Pikachu :D
 Mangas c:
 Vad du ritar c:
 Inget du suger D:
 Allt, du äger :D
 Jag vet inte
 Olika c:

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards