Thezziskriver

Direktlänk till inlägg 24 maj 2013

Jappi Dappi ;D

Av Thea - 24 maj 2013 22:19

God kväll kära läsare!

Idag har ja mkt att skriva om!(Sa bara så vet egentkligen inget att skriva om XD bara har tråkigt..)

Jaja men iaf..

Tog en tur med Lucy lightlake på sso iidag :3 Maja spiderforets ska byta server D':

Inget att skriva om ._.

Ja vänta ska logga in på msp, ska visa min chatt med en!TIKTOK19 K´HACKAREN!


Hon e himmla dum!Kolla ._.

    Dum va?._.

Idiot eller pucko?XDDDD


Ja e så snäll va? :3 Men alvarligt hon hackade min emmis!

Det gör ingen utan att få komma undan ju!

Emmis är en schysst tjej o borde inte bli hackad!

Emma <5<5

Sso Angelica Starcamp även kallad ango eller angel :3

Jag= Ido, idisen, ida

Msp= Kattis, rocky, rockis, katten, rock katten,rock

Ja det varr smeknamn det! c:

Love ya Ango

Hoppas du nu läser detta XDDD

Ja jag skriver just nu utan att kolla på tangenterna bara så ni vet.

Msp är så segt att skriva på!Alvarligt ska man skriva typ hej så tare typ 1 minut jue!

Fattart inte .______________________________.

Dåligt tålamod ja vet XD

Inne på msp medans ja bloggar detta lång inlägg säkert inte så många kommer läsa XD inte så många läsare jue, men en på msp sa att hon älskade min blogg en gång☻

Tack!

Det var riktigt sallt..Just nu funkar inte mitt  a med prickar prickar over -.- inte a med prick streck eller o med streck/ prickar.Det blir bara ''' mst st'nga av o pa datan nu f`r det e s] irriterande hela datan e konstig!

Kmr snart -.-

 
 
Emma Lightfall

Emma Lightfall

25 maj 2013 13:00

Vad heter du på MSP??

http://www.emmalightfalls.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thea - 8 april 2014 20:41

Kollade min statistik för förra månaden. På några dagar var det.. Hela..8..besökare..   Känner mig hyperaktiv, ja.. Men iallafall.. Jag har börjat spamma Clara Alonso igen.:) Så det dröjer nog inte förren min design blir lite anolunda, om...

Av Thea - 30 mars 2014 20:19

Ja idag ska jag berätta om min fantastiska cykelresa!Som jag gjorde tillsammans med min bästis, Alva. Ja LETS START! Vi började direkt med när vi kom ut till cyklarna om vilket håll vi skulle cykla åt. Senare cyklade vi bara..o.O Altså, hon svä...

Av Thea - 16 mars 2014 09:54


Jag har helt enkelt blivit en älskare av en liten figur kallad Hatsune Miku. Jag tycker om alla Hatsune Mikus låtar (typ) Altså, det är inte den som sjunger..GAH DETHÄR BLEV FEL! Men altså, det är typ en animerad avatar.. Hatsune Miku:   ...

Av Thea - 26 februari 2014 10:30

Jag har tänk på en sak... Jag vill inte sluta bogga, xc Men jag har ändå inga läsare..vissa dagar 1, vissa dafgar 5, vissa dagar 0. Men jag vet ju aldrig vad jag ska blogga om.. Men när jag vet är det verkligen jättekul att skriva..Man kke ku...

Av Thea - 15 februari 2014 11:54

Jag slutar blogga. See you never again :) Kke. Får väll se hure blir...

Presentation


Uttrycker mina egna känslor,ide'er,tankar,åsikter genom att skriva.Läs, du kanske kommer på andra tankar.Varning: Du kan få gapskratta.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Det bestämmer du :)
 Jag vet inte..
 Starstable!
 Moviestarplanet!
 Dig i ditt liv!
 Söta djur!
 Pikachu :D
 Mangas c:
 Vad du ritar c:
 Inget du suger D:
 Allt, du äger :D
 Jag vet inte
 Olika c:

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards