Thezziskriver

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Thea - 29 maj 2013 21:03

Hallå hålla där hemma!Nu sitter du och kollar in min blogg?Ja detta inlägg kanske blir jobbigt att läsa, det kommer vara långt.Tror jag XD

Ja har inget ättre för mig nu är angel loggat..

Kolla XD

  Ålder har ingen betydelse, men har dt någon betydelse vilken art man är?XD

Kramgoe vettu ;D

Jaja åter till Bloggisen!

En har sagt att den älskar min blogg, är det sant?Jag venne, kanske bara fjäskar?, säkert.

Blogg blogg blogg ;D

Alltid sånt tjatande om bloggar ;)

Haha va söta!Kolla <3



   Söta va? <3

Google bild!

Varnar er typ alla bilder e google ._. förutom de från msp sso o mina katter o så c:

Hittade en hel schysst sköldpadda på google XD vill ha den @_@

  Så söt!  


Jaja mst stänga av nu -.-"

Ses! hehe kom på ny smile igår XD finns säkert redan men.. <_>


Presentation


Uttrycker mina egna känslor,ide'er,tankar,åsikter genom att skriva.Läs, du kanske kommer på andra tankar.Varning: Du kan få gapskratta.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Det bestämmer du :)
 Jag vet inte..
 Starstable!
 Moviestarplanet!
 Dig i ditt liv!
 Söta djur!
 Pikachu :D
 Mangas c:
 Vad du ritar c:
 Inget du suger D:
 Allt, du äger :D
 Jag vet inte
 Olika c:

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards