Thezziskriver

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Thea - 17 september 2013 19:58

Glömt bloggen TOTALT :'C

Oh gadd .______. Tappar läsare av detta!

:C typ 1/0/2 om dan D': förr var det typ 5 om dan!Men snälla fortsätt läsa, ite så pepp på bloggen då jag inte vet något ni vill veta, snälla..Ingen kommenterar frågar eller röstar..Hur kan man blogga ofta om ingen säger vad man ska blogga om?

Vet nån något bra bildprogram?Andvänder bara paint..

O ja ni ser ju hur det går ._. Fyrkantiga bilder D: Mina saker blir inte ens fina!

Funderar på att göra en ny blogg...Eller nollställa denna..Funderar på att typ sluta blogga D: Ingen läser,Ingen gillar,Ingen vill ens att jag ska blogga :'c Ingen säger det iaf..




Presentation


Uttrycker mina egna känslor,ide'er,tankar,åsikter genom att skriva.Läs, du kanske kommer på andra tankar.Varning: Du kan få gapskratta.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Det bestämmer du :)
 Jag vet inte..
 Starstable!
 Moviestarplanet!
 Dig i ditt liv!
 Söta djur!
 Pikachu :D
 Mangas c:
 Vad du ritar c:
 Inget du suger D:
 Allt, du äger :D
 Jag vet inte
 Olika c:

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards